Försökte göra pennställ

image

Man kan spara mjölkkartonger och göra förvaring för pennor, saxar, scrapbookingsaker …
Jag använde fyra Go Green sojadryckspaket och limmade ihop dem med smältlimpistol. Sedan skulle jag klä dem med papper. Först tapet. Limstift funkar inte, inte smältlim heller. Googlade och fann att trälim borde fungera. Jag tog jag vanligt A4 kartongark denna gång. Trälim fungerar INTE. Till sist fick jag tejpa. Tejp håller inte så bra heller.

Det är inte så enkelt som det verkar. Ni som tänker prova, ta reda på vilket lim/klister som funkar eller låt bli!

Kommentera

